Investering/ beleggingsfonds
Ik heb een vraag over mijn investering/beleggingsfonds
Ik heb een vraag over mijn investering/beleggingsfonds
Ik heb een servicevraag voor mijn woning.
Ik heb een servicevraag voor mijn werkplek.
Ik heb een vraag over het gebruik van de Portal
Om maandelijks, per kwartaal, halfjaar of jaarlijks een bedrag in te leggen, kunt u een automatische incasso opstarten via uw persoonlijke pagina. Eenmaal ingelogd staat Rechts bovenin de knop ‘Nu investeren’. U kunt daarna op ‘Woned’ klikken en op de knop ‘Begin met investeren’. Wanneer u op deze laatste knop drukt, kunt u kiezen voor ‘eenmalig’ of ‘terugkerend’. Wanneer u voor ‘terugkerend’ kiest, kunt u een automatische maandelijkse investering in gang zetten.
U kunt de huidige fondsen bekijken via deze link of de link met de tekst 'aanbod' aan de bovenkant van de website. Indien u beschikt over een account kunt u eenvoudig online beleggen
Hanzevast is een aanbieder van hoogrenderende en fiscaal geoptimaliseerde beleggingsfondsen in vastgoed en scheepvaart. Hanzevast biedt haar meest particuliere investeerders toegang tot de professionele beleggingsmarkt die normaal alleen institutionele beleggers is voorbehouden.
Beleggen bij Hanzevast gaat via niet-beursgenoteerde investeringsfondsen. Elk fonds heeft een eigen beleggingsbeleid en wordt gestructureerd in een separate juridische entiteiten. Een investeringsfonds haalt geld op door de uitgifte van participaties. Door deze participaties te kopen, wordt u mede-eigenaar van het fonds. U investeert dus in het eigen vermogen.
Hanzevast is een aanbieder van hoogrenderende en fiscaal geoptimaliseerde beleggingsfondsen en biedt u de mogelijkheid te beleggen in vastgoed, scheepvaart en private equity.
Closed-end Vastgoedfondsen: Op de derde vrijdag van de maand, na afloop van een kwartaal. Dus: 3e vrijdag in januari, 3e vrijdag in april, 3e vrijdag in juli, 3e vrijdag in oktober.
Open-end Vastgoedfondsen: Per ultimo de maand na het kwartaal. Dus: uiterlijk 31 januari, 30 april, 31 juli en 31 oktober
Scheepsfondsen: Na goedkeuring van de bank, 8 weken na afloop van het kwartaal (op vrijdag).
Indien u een storing heeft kunt u deze storing melden middels een mail die u naar onderhoud@hanzevast.nl stuurt. Probeer deze storing zo goed mogelijk te onderzoeken en vervolgens te omschrijven zodat wij de storing zo goed mogelijk kunnen oplossen.
Indien u te maken heeft met gebreken die zijn ontstaan tijdens de huurperiode vragen wij u graag om te onderzoeken wie verantwoordelijk is voor het herstellen van deze gebreken. Dit kunt u eenvoudig terugvinden in de huurovereenkomst en de algemene bepalingen.
Indien u graag extra sleutels zou willen bijbestellen kunt u een aanvraag indienen door middel van een mail naar onderhoud@hanzevast.nl. Daarnaast dient u altijd een nieuwe sleutelverklaring te ondertekenen en zijn de kosten voor de huurder.
Via deze link komt u op de beschikbare woningen
Indien u wilt weten of huisdieren in uw woning zijn toegestaan kan u dit terugvinden in de getekende huurovereenkomst of huisregels.
Vooropgesteld belt u bij gevaarlijke/nood situaties eerst de hulpdiensten. U mag ons bellen bij de volgende noodgevallen:
Bij uiterste noodgevallen kunt u het volgende noodnummer bellen:
Indien u een storing heeft kunt u deze storing melden middels een mail die u naar onderhoud@hanzevast.nl stuurt. Probeer deze storing zo goed mogelijk te onderzoeken en vervolgens te omschrijven zodat wij de storing zo goed mogelijk kunnen oplossen.
Indien u te maken heeft met gebreken die zijn ontstaan tijdens de huurperiode vragen wij u graag om te onderzoeken wie verantwoordelijk is voor het herstellen van deze gebreken. Dit kunt u eenvoudig terugvinden in de huurovereenkomst en de algemene bepalingen.
Indien u graag extra sleutels zou willen bijbestellen kunt u een aanvraag indienen door middel van een mail naar onderhoud@hanzevast.nl. Daarnaast dient u altijd een nieuwe sleutelverklaring te ondertekenen en zijn de kosten voor de huurder.
Via deze link komt u op de beschikbare commerciële panden.
Indien u een klacht heeft over de algemene schoonmaakt kunt u deze klacht melden middels een mail die u naar onderhoude@hanzevast.nl stuur, beschrijf de klacht zo goed mogelijk.
Vooropgesteld belt u bij gevaarlijke/nood situaties eerst de hulpdiensten. U mag ons bellen bij de volgende noodgevallen:
Bij uiterste noodgevallen kunt u het volgende noodnummer bellen:
Wij verschaffen de invulinstructies uitsluitend via de portal en niet per mail of per post. U kunt de invulinstructie vinden via ‘Mijn Hanzevast’. Op het moment dat u bent ingelogd moet u rechts bovenin klikken op ‘Mijn Hanzevast’. Er verschijnt dan een keuzemenu, waarna u kunt klikken op de tweede optie ‘Investeringen’. Hier kunt u uw investeringen raadplegen. Wanneer u op het oranje woord van uw investering klikt of op de pijl achteraan de regel, opent de pagina waar alle documenten staan. De rondschrijvens staan onder tabblad ‘Rondschrijvens’. Het prospectus en notulen van jaarvergaderingen staat onder ‘Documenten’. De kwartaal- en jaar-cijfers staan onder ‘Financieel’. De Invulinstructies staan onder het tabblad ‘Invulinstructies’.
NB: U kunt niet op de agenda klikken, dit is puur een informatie voorziening en geen link naar de documenten. Wij werken er wel aan om een link op de 'Mijn overzicht' pagina te krijgen.
Mocht u tegen het probleem aanlopen dat er op uw overzicht een investering van € 0,- genoteerd staat, stuur dan uitsluitend een mail naar participanten@hanzevast.nl.
Wanneer u problemen ervaart met het inloggen op uw 'Mijn Hanzevast' account, adviseren wij u om op ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken. Daar verlangen wij vervolgens van u, uw mailadres op te geven. Denk erom dat u het mailadres op de juiste manier noteert (ook spaties aan de voor en/of achterkant weglaten). U ontvangt vervolgens automatisch een mail in uw inbox. In die mail ontvangt u het verzoek een nieuw wachtwoord aan te maken.
NB: Mocht u (ondanks juiste notering) de melding krijgen dat uw mailadres onbekend is, stuur dan uitsluitend een mail naar participanten@hanzevast.nl.
U kunt hier een nieuw account aanvragen via Mijn Hanzevast. Tijdens het registratieproces dient u een identiteitsbewijs en een afschrift van de door u gekozen rekening bij de hand te hebben ter verificatie. Deze verificatie verloopt geheel digitaal, dus een foto van de voor- en achterkant van uw identiteitsbewijs alsmede een foto van een rekeningafschrift volstaat.
Wij beoordelen uw aanvraag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen. Als uw aanvraag wordt goedgekeurd kunt u direct investeren.
U kunt vanzelfsprekend een zakelijk account aanvragen via Mijn Hanzevast. U hoeft enkel het type account te selecteren bij aanvang van het registratieproces, of klik hier.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur. U kunt ons bereiken door de formulieren op de website in te vullen of te mailen naar participanten@hanzevast.nl.
Alle gegevens worden overgezet naar de nieuwe website. Dit houdt in dat uw gegevens, alsmede uw geplaatste investeringen volledig worden overgeheveld naar de nieuwe website. Wij garanderen u dat dit voor u probleemloos zal verlopen.
Alle bestaande klanten van Hanzevast dienen enkel zijn of haar gegevens te controleren en indien gewenst aan te passen. U ontvangt vanzelfsprekend per e-mail bericht wanneer dit voor u van toepassing is.
Op verzoek wordt alle, via de online-omgeving beschikbaar gestelde informatie, ook tegen kostprijs per post aan de participanten ter beschikking gesteld.
Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikersbeleving. Lees onze cookieverklaring.