U kunt ons eenvoudig bereiken

Wij helpen u graag

img-banner

FAQ

Hieronder ziet u een overzicht van de meest gestelde vragen omtrent Hanzevast. Staat uw vraag er niet tussen? Laat het ons hier weten!

  1. Hoe maak ik een account aan bij Hanzevast en hoe lang duurt dat?

    U kunt hier een nieuw account aanvragen via Mijn Hanzevast. Tijdens het registratieproces dient u een identiteitsbewijs en een afschrift van de door u gekozen rekening bij de hand te hebben ter verificatie. Deze verificatie verloopt geheel digitaal, dus een foto van de voor- en achterkant van uw identiteitsbewijs alsmede een foto van een rekeningafschrift volstaat.

    Wij beoordelen uw aanvraag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen. Als uw aanvraag wordt goedgekeurd kunt u direct investeren.

  1. Ik ben al klant bij Hanzevast. Dien ik een nieuw account aan te vragen?

    Alle gegevens worden overgezet naar de nieuwe website. Dit houdt in dat uw gegevens, alsmede uw geplaatste investeringen volledig worden overgeheveld naar de nieuwe website. Wij garanderen u dat dit voor u probleemloos zal verlopen.

    Alle bestaande klanten van Hanzevast dienen enkel zijn of haar gegevens te controleren en indien gewenst aan te passen. U ontvangt vanzelfsprekend per e-mail bericht wanneer dit voor u van toepassing is.

  1. Kan ik een zakelijk account aanmaken?

    U kunt vanzelfsprekend een zakelijk account aanvragen via Mijn Hanzevast. U hoeft enkel het type account te selecteren bij aanvang van het registratieproces, of klik hier.

  1. In welke fondsen kan ik beleggen bij Hanzevast?

    U kunt de huidige fondsen bekijken via deze link of de link met de tekst 'aanbod' aan de bovenkant van de website. Indien u beschikt over een account kunt u eenvoudig online beleggen.

  1. Wat kenmerkt de investeringsfondsen van Hanzevast?

    Beleggen bij Hanzevast gaat via niet-beursgenoteerde investeringsfondsen. Elk fonds heeft een eigen beleggingsbeleid en wordt gestructureerd in een separate juridische entiteiten. Een investeringsfonds haalt geld op door de uitgifte van participaties. Door deze participaties te kopen, wordt u mede-eigenaar van het fonds. U investeert dus in het eigen vermogen.

  1. In welke sectoren is Hanzevast actief?

    Hanzevast biedt u de mogelijk te beleggen in alternatieve investeringen. We concentreren ons daarbij op investeringen in vastgoed, scheepvaart en private equity.

  1. Hoe werkt beleggen bij Hanzevast?

    Beleggen via Hanzevast gaat eenvoudig en volledig online. Het investeringsproces bestaat in principe uit 3 stappen:

    1. U investeert

    U kunt al deelnemen vanaf €1.000,-. Uiteraard ontvangt u van ons uitgebreide informatie over de belegging en het risicoprofiel.

    2. Wij beheren

    Onze eigen beheersorganisaties beheren de beleggingen met een beleid gericht op het genereren van meerwaarde voor beleggers en zakenpartners.

    3. U ontvangt rendement

    Het rendement van de belegging komt voort uit de exploitatie en uiteindelijke verkoop van de objecten. Dit rendement keren wij elk kwartaal aan u uit.

  1. Wanneer wordt mijn rendement uitgekeerd?

    U ontvangt uw rendement elk kwartaal. Dit betekent: een regelmatige inkomstenstroom die doorgaans meebeweegt met de inflatie.

  1. Staat Hanzevast onder toezicht?

    Hanzevast Capital N.V. heeft een AIFMD vergunning op grond van art 2.65 van de Wft en staat onder permanent toezicht van de AFM (Autoriteit Financiële Markten) en DNB (De Nederlandse Bank). Hanzevast capital

    N.V. is opgenomen in het register van de AFM onder nummer 15000004 (www.afm.nl). Jaap Wolters en Jos Westra zijn de door de AFM goedgekeurde dagelijks beleidsbepalers van Hanzevast Capital N.V.

  1. Wat zijn de risico’s van beleggen bij Hanzevast?

    Beleggen gaat altijd gepaard met risico’s. Elk fonds heeft een eigen risicoprofiel. Dit risicoprofiel kunt u terugvinden in de fondsinformatie. We raden u te allen tijde aan het prospectus van het fonds en de essentiële beleggersinformatie zorgvuldig te lezen. Deze documenten zijn per fonds te vinden op de website. Een investeringsfonds met een hoog risicoprofiel streeft doorgaans ook naar een hoger rendement. Een risicoprofiel van de laagste categorie betekent echter niet dat een fonds risicovrij is.

  1. Hoe lang is Hanzevast inmiddels actief?

    Hanzevast heeft al meer dan 20 jaar ervaring met het plaatsen van investeringsfondsen, het aankopen en verhuren van vastgoed en het managen van schepen.

  1. Waar is Hanzevast gevestigd?

    Hanzevast is gevestigd aan de Verlengde Hereweg 174, 9722 AM te Groningen.

  1. Bij wie kan ik terecht voor voor overige vragen omtrent Hanzevast?

    Wij zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.30 uur - 17.00 uur.

    Bent u nog geen klant? Dan kunt u ons bereiken door te bellen naar +085 130 02 20 of te mailen naar support@hanzevast.nl

    Bent u al wel klant? Bel dan naar +085 130 02 30 of stuur een e-mail naar support@hanzevast.nl

    Indien u een zakenrelatie bent kunt u bellen met +085 130 02 00 of een persoonlijke mail sturen naar een van onze medewerkers. Deze e-mailadressen kunt u hier vinden.

Mail met ons

Bel me terug

Contactgegevens

Wij zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag 08.30 uur - 17.00 uur.

Bent u nog geen klant?


Bel
085 130 02 20

E-mail
support@hanzevast.nl

Bent u al wel klant?


Bel
085 130 02 30

E-mail
support@hanzevast.nl

Bent u een zakenrelatie?


Bel
085 130 02 00

E-mail
Zie medewerkers

Ons adres

GRONINGEN

  • Verlengde Hereweg 174
  • 9722 AM
  • Groningen
BEKIJK OP DE KAART