Technical management
Donec vel efficitur lectus. Aliquam pharetra lacus in diam hendrerit pellentesque. Praesent non purus at odio faucibus pulvinar ut eget ante. Phasellus quis suscipit eros, a ornare nibh. Nulla efficitur justo in arcu suscipit, eget semper odio eleifend. Nam quis lobortis ex. Mauris non ante sit amet magna sodales pellentesque.
Phasellus eget dapibus magna. Donec suscipit mi sed tempus ornare. Fusce egestas tortor lorem, ac vestibulum est feugiat eget. Vestibulum in tortor venenatis, consectetur tellus sed, varius lectus.
Het onderhoud vindt proactief alsmede reactief plaats op een bedrijfstechnisch effectieve en kostenbewuste manier. Hierbij wordt rekening gehouden met het vaargebied, de lading , externe service suppliers ( zoals leveranciers van bijvoorbeeld kraandraden ) en de beschikbaarheid van de benodigde tijd daar waar en wanneer er reparaties uitgevoerd moeten worden.
In nauwe samenwerking met contractuele partijen (b.v. de charteraar) wordt groot onderhoud (b.v. droogdok) voorbereid en uitgevoerd. Al het voorgaande vindt plaats gedachtig de onderhoudseisen zoals gesteld door vlaggenstaat en klasse. De laatste geeft de certificaten uit ter bevestiging dat dat wat gecontroleerd is ook de gestelde eisen voldoet. In principe wordt alles aan boord gecontroleerd op de daartoe geëigende intervals: onder andere de hoofdmotor , de zwemvesten, het onderwaterschip en de ankerkettingen.
Hanzevast Ship Management ( HVSM ) kan eveneens diensten verlenen, op het gebied van technisch/ operationeel en quality , aan derde partijen. Zo kunnen geïnteresseerde scheepseigenaren profiteren van de jarenlange ervaring en expertise zoals verworven gedurende de afgelopen 27 jaar en op tientallen schepen: sleepboten , droge bulk schepen, tankers, off shore/ diving support schepen en multi purpose schepen.